האם התדמית העסקית שלכם מעבירה חוויה?

מה שמייחד עיצוב על כל פניו ומרכיביו הוא החוויה שהוא מעביר, האווירה, התחושות והווייב.
יש בעיצוב ייחודי את המשהו "הזה" שלא ניתן להגדיר במילים אלא שהוא פשוט "עושה את העבודה".
הוא מושך אליו את האנשים/הלקוחות הנכונים לכם, הוא מעלה תחושה מיוחדת שאומרת לצופים בו, "אלו אנשי המקצוע הנכונים עבורי".
כשאתם בעצמכם מרגישים שהתוצר הגרפי הוא מעבר לרק "יפה", כך ירגישו אלו שצופים בחזות העסקית שלכם.
על מנת להגיע לעיצוב שייחודי לכם, מעלים את המידע החוויתי של העסק ודרכו באופן זורם ונגיש יודעים לייחד את מה שנכון לכם.
הנה מספר דוגמאות שיכולים להוות השראה לקונספט
מה החזון של החברה ולאן פניה מועדות
מי הלקוחות שתרצו לתת להם שירות
מה מיוחד בשירות שלכם בהשוואה לאחרים באותו השוק
מה הדינמיקה של החברה
מה הפתרון שאתם מציעים בשירות שלכם
מה המסר שהייתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם
השראה לעיצוב ייחודי ולא שטחי מתקבלת דרך המידע הרגשי, האישי, העסקי והשיווקי.
עופרה | 050-2112366
Comments