top of page

אגודת אמ"ן

"אחרי למעלה מ- 8 שנות עבודה משותפת,
אנחנו שמחות לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על שיתוף הפעולה, על העבודה היצירתית והמקצועית, על היד המכוונת בתחומך,
על הרגישות, העדינות ועל הגמישות והנכונות למצוא פתרונות לכל אתגר.


ליווית אותנו בשנים אלו בעשייה רבה ומגוונת. החל מיצירת מיתוג חדש לעמותה, דרך עיצוב והפקה של מגזינים איכותיים רבים ועד
לעיצוב החומרים השיווקיים של העמותה.


בכל פרויקט שבו את לוקחת חלק אנחנו מרגישים את המעורבות שלך, את האכפתיות, את הרצון לדייק וליצור עבורנו את התוצר הטוב ביותר, ובאמת התוצרים משרתים אותנו לאורך שנים, מסייעים לנו לספר את סיפור העמותה ולהעביר את המסרים שלה, ואנחנו גאים להשתמש בהם ומרגישים שהם מייצגים אותנו על הצד הטוב ביותר.


אני ממליצה בחום לכל ארגון לעבוד איתך, ליהנות משילוב מיוחד של מקצוענות, יצירתיות ומחויבות לדרך המשותפת."

בברכה

ורדה שוהם,

מנכ"לית אמ"ן

business brif2.jpg

בריף עסקי

הבריף העסקי מכיל את האינפורציה שנידרשת על מנת שיהיה ניתן לעצב עבורכם מיתוג גרפי מתאים ונכון שיווקית.
בבריף העסקי נשאלות שאלות ממוקדות לאופי החברה, החזון שלה, השירותים שהיא מציעה והמהלכים השיווקיים.
הוא משקף את אישיות החברה ומהווה אבני דרך והשראה למיתוג הגרפי. 


מעבר לתשאול של הבריף העסקי, מיסרו למעצב כל מידע אחר שקיים ברשותכם, קישור לאתר שלכם, פרופיל עסקי, ברושורים של המוצרים שלכם ועוד. 
אתם האנשים שעומדים מאחרי החברה והכרת האישיות שלכם והאישיות של החברה היא חלק חשוב לתהליך למיתוג הגרפי שילווה אתכם לאורך כל הדרך. 


מספר דוגמאות שנשאלות בבריף העסקי:

-    מה השם של החברה ומדוע הוא ניבחר? מה השם משקף?

-    מה החברה עושה, ומה השירותים שהיא מציעה?

-    מה הם החוזקות שלכם ביחס למתחרים?

-    מי הם קהלי היעד אליהם אתם פונים?

-    מה מאפיין את האישיות של הלקוחות שלכם? 

-    האם אתם משווקים גם לחו"ל? במידה וכן, באילו שפות יהיו החומרים הגרפיים? 

-    מה הם ערוצי השיווק שלכם? 

-    כיצד החברה רואה את עצמה בעוד כמה שנים ומה תכניותיה לעתיד? 

-    כמה עובדים החברה מונה והאם יש לה סניפים בחו"ל?

-    כמה שנים החברה קיימת?

-    מה מטרת הפרסום? 


מתוך הבריף העסקי ניתן ליצור תוכן לכל הפלטפורמות שתהיו זקוקים להם. פרופיל לעסקי, תכנים לאתר אינטרנט, מצגת עסקת ועוד. 
במידה והבריף נכתב דרך כתיבת מיילים, חשוב לעשות גם שיחה טלפונית או פגישה פנים מול פנים. לשיחה ולדיבור יש ערך משמעותי לשמוע ולהבין ישירות ממכם את האווירה, הערך של השירות, הצורך השיווקי והיעדים. הכרות אישית יותר תעביר את האנרגיה ותדייק את ההכרות איתכם. 


בריף עסקי אינו רק מסמך שמסכם את מי שאתם כחברה, אלא הוא מכלול של הכרת החברה, בעליה והמטרות השיווקיות. מתוך הצלבה של שלושת הפרמטרים האלו מקבלים השראה ליצירה ועיצוב כל מוצר שיווקי בין אם זה תדמית עסקית, עיצוב אתר, סרטונים וכדומה. 


לפרטים והתייעצות:

עופרה | 050-2112366ofradesign@inter.net.il
 

man.png
bottom of page