top of page

אגודת אמ"ן

"אחרי למעלה מ- 8 שנות עבודה משותפת,
אנחנו שמחות לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על שיתוף הפעולה, על העבודה היצירתית והמקצועית, על היד המכוונת בתחומך,
על הרגישות, העדינות ועל הגמישות והנכונות למצוא פתרונות לכל אתגר.


ליווית אותנו בשנים אלו בעשייה רבה ומגוונת. החל מיצירת מיתוג חדש לעמותה, דרך עיצוב והפקה של מגזינים איכותיים רבים ועד
לעיצוב החומרים השיווקיים של העמותה.


בכל פרויקט שבו את לוקחת חלק אנחנו מרגישים את המעורבות שלך, את האכפתיות, את הרצון לדייק וליצור עבורנו את התוצר הטוב ביותר, ובאמת התוצרים משרתים אותנו לאורך שנים, מסייעים לנו לספר את סיפור העמותה ולהעביר את המסרים שלה, ואנחנו גאים להשתמש בהם ומרגישים שהם מייצגים אותנו על הצד הטוב ביותר.


אני ממליצה בחום לכל ארגון לעבוד איתך, ליהנות משילוב מיוחד של מקצוענות, יצירתיות ומחויבות לדרך המשותפת."

בברכה

ורדה שוהם,

מנכ"לית אמ"ן

blog small detailes.jpg

הפרטים הקטנים

הפרטים הקטנים בעיצוב גרפי חשובים באותה מידה כמו הרעיון הגרפי הכללי. 
אסתטיקה, דיוק והשקעה בעיצוב משדרים תשומת לב, הקפדה ויסודיות. 


חברה שביסודות שלה היא מאורגנת, מסודרת, יש בה נהלים ודרך עבודה, תיישם את אלו בכל פרט אחר בשיווק כולל העיצוב הגרפי. זה מה שיעבור דרך החזות העסקית ואלו יהיו גם הלקוחות שיתחברו אליה. 


הנה כמה דוגמאות של פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם בעיצוב גרפי:

 

  1. הקפידו שהטקסטים באימג' המעוצב לא יגיע לגבולות הדף. 
     

  2. אל תעמיסו בטקסטים, השאירו מרווחים ו"אוויר" בעיצוב.
     

  3. קובץ PDF שמעלים לאינטרנט שונה מקובץ שסוגרים לדפוס. הקובץ לדפוס מגיע עם גלישות (שוליים) וצלבים. קובץ כזה אינו אסתטי ואינו מתאים להעלות לאינטרנט. הקפידו להעלות קבצים מתאימים. 
     

  4. העיצוב הגרפי אמור לדבר בשפה של הלקוחות אליהם אתם פונים. שימו לב מה שאתם משדרים דרך החזות העסקית, הקפידו על צבעים מתאימים, מיקוד בתכנים, ניקיון ומינימליסטיות, ותמונות מתאימות שיישקפו את התחומים שלכם.
     

  5. שימוש באפקטים מרובים בעיצוב משדרים חוסר ביטחון, כוח בשיווק והרבה "רעש" בעיצוב החזותי. היו סולידיים, בטוחים בעצמכם ושדרו מיקוד וספציפיות במסר שאתם רוצים להעביר.
     

  6. עיצוב נקי אינו בהכרח מורכב מכמה שפחות אלמנטים. ההפך, עיצוב כזה יכול להיות פשוט מידי ולא מעביר מסר. גם עיצוב נקי יכול להיות עם מספר אלמנטים ועדיין ישדר ניקיון ועסקיות ובמקביל גם יישקף את הייחודיות שלכם.
     

  7. על מנת לשדר אווירה עסקית השתמשו בפונטים מודרניים, אסתטיים ורצוי סולידים.
     

  8. עירכו את הטקסטים באופן כזה שישתלבו ביחד עם העיצוב. שיברו שורות במקומות הנכונים והשתדלו לא להשאיר מילה אחת בשורה ריקה. 
     

  9. אפשרו קלות בקריאת הטקסטים והקפידו להשתמש בצבעים ניגודיים של הטקסטים על הרקעים.

 

הקשר בינכם לבין קהלי היעד שלכם נעשה בשלב הראשוני דרך החזות העסקית. היא תיגע בלקוחות המדויקים לכם, הם אלו שיתחברו אליכם וייצרו קשר בסופו של דבר. הקפדה על כל האלמנטים העיצוביים כולל הפרטים הקטנים שמהווים טוויסטים ונגיעה אישית שלכם תשנה את הסיפור ותעורר סקרנות ועניין. 
תשומת לב לפרטים הקטנים היא לתת תשומת לב לקוראים שלכם, ללקוחות שלכם וגם לכם. 


לפרטים והתייעצות:

עופרה | 050-2112366ofradesign@inter.net.il
 

man.png
bottom of page