top of page

אגודת אמ"ן

"אחרי למעלה מ- 8 שנות עבודה משותפת,
אנחנו שמחות לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על שיתוף הפעולה, על העבודה היצירתית והמקצועית, על היד המכוונת בתחומך,
על הרגישות, העדינות ועל הגמישות והנכונות למצוא פתרונות לכל אתגר.


ליווית אותנו בשנים אלו בעשייה רבה ומגוונת. החל מיצירת מיתוג חדש לעמותה, דרך עיצוב והפקה של מגזינים איכותיים רבים ועד
לעיצוב החומרים השיווקיים של העמותה.


בכל פרויקט שבו את לוקחת חלק אנחנו מרגישים את המעורבות שלך, את האכפתיות, את הרצון לדייק וליצור עבורנו את התוצר הטוב ביותר, ובאמת התוצרים משרתים אותנו לאורך שנים, מסייעים לנו לספר את סיפור העמותה ולהעביר את המסרים שלה, ואנחנו גאים להשתמש בהם ומרגישים שהם מייצגים אותנו על הצד הטוב ביותר.


אני ממליצה בחום לכל ארגון לעבוד איתך, ליהנות משילוב מיוחד של מקצוענות, יצירתיות ומחויבות לדרך המשותפת."

בברכה

ורדה שוהם,

מנכ"לית אמ"ן

blog text.jpg

תוכן שיווקי 

תוכן שיווקי הוא תוכן ממוקד למוצר מסוים הפונה לקהלי יעד מסוימים, מעביר מסר ומשקף את המהות וערכי החברה.

 

תוכן שיווקי הוא תוכן מוקפד, שנערך, ניבדק, עשו עליו הגהה ומיקדו אותו במוצר או באופן השירות.
כתיבת התוכן היא קריטית עבור העיצוב והיא מהווה השראה והנחיה באופן עימוד הטקסטים בעבודה. 


כותרת טובה, היא כותרת שממקדת את הצופה באופן מידי ומושכת אותו להמשיך להתעמק ולקרוא את התכנים.
פרסום שיווקי הוא מכלול של תוכן ראוי ועיצוב גרפי שמאוגדים זה בזה. עיצוב גרפי בהכרח מתבסס על התוכן והתוכן אינו יכול לבוא לידי חשיפה מרבית ללא העיצוב. 


לפני העברת התכנים למעצב, יש לעבור עליהם שוב ושוב, לעשות הגהה על כל כללי הכתיבה ורק לבסוף להעבירם למעצב. העברת הטקסטים תהיה במסמך וורד ויהיו בו הדגשים לכותרת ראשית, כותרות משנה, סעיפים וחלוקה לפסקאות. ע"י כך המעצב יבין את ההיררכיה של הטקסט, ידגיש את מה שחשוב, ייבחר את הפונט המתאים לנושא ויצור את הרעיון גרפי ואת אווירת האימג' המתאימה.


מומלץ לא להעמיס בכמות התכנים, להשאיר פתח לסקרנות והזמנה ללקוח הפוטנציאלי ליצור קשר. 
למוצר הפרסומי כדאי להעלות תכנים ממוקדים שמתאימים ללקוח שרק עכשיו פגש בכם ורוצה לדעת בנקודות עיקריות מה השירות שאתם מציעים. 


לאחר סיום עבודתו של המעצב ולפני אישורכם הסופי לפני הפרסום, הקפידו לעבור שוב על התכנים ורק לאחר מכן אשרו את התוצר המוגמר. אישור העבודה כולה הוא באחריות הלקוח. 
תהליך הכתיבה יסייע לכם להתמקד בקהל היעד שאליו אתם פונים, במוצר הספציפי שתרצו לשווק ובתועלות הייחודיות בשירות שלכם. 


הכתיבה ממקדת, מונעת פיזור ומדייקת אתכם כל פעם מחדש במהלך העבודה. 
אפשרות נוספת מומלצת היא לפנות לאיש מקצוע, עורך תוכן/קופירייטר אשר יסייע לכם בעריכה, ניסוחים, בחירת שם לחברה וסלוגן. במקרים אחרים העבירו את הטקסטים למתרגם במידה ויש צורך בשפה נוספת.


הטקסטים מייצגים אתכם ומשקפים את אופי החברה והתייחסותה ללקוחות שלה. חשוב שאופן השירות שלכם, הייחודיות והערכים ללקוח יועברו בצורה ברורה, מקצועית ומכבדת.


על מנת לעצב עבורכם עיצוב איכותי ומשמעותי שאתם מחוברים אליו, הקפידו לייצר תוכן שיווקי ומקצועי.
העיצוב יתאים את עצמו לתכנים והשילוב ביניהם יביא לתוצאה אפקטיבית בכל ערוץ שיווקי.


לפרטים והתייעצות:

עופרה | 050-2112366ofradesign@inter.net.il
 

man.png
bottom of page