top of page

אגודת אמ"ן

"אחרי למעלה מ- 8 שנות עבודה משותפת,
אנחנו שמחות לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על שיתוף הפעולה, על העבודה היצירתית והמקצועית, על היד המכוונת בתחומך,
על הרגישות, העדינות ועל הגמישות והנכונות למצוא פתרונות לכל אתגר.


ליווית אותנו בשנים אלו בעשייה רבה ומגוונת. החל מיצירת מיתוג חדש לעמותה, דרך עיצוב והפקה של מגזינים איכותיים רבים ועד
לעיצוב החומרים השיווקיים של העמותה.


בכל פרויקט שבו את לוקחת חלק אנחנו מרגישים את המעורבות שלך, את האכפתיות, את הרצון לדייק וליצור עבורנו את התוצר הטוב ביותר, ובאמת התוצרים משרתים אותנו לאורך שנים, מסייעים לנו לספר את סיפור העמותה ולהעביר את המסרים שלה, ואנחנו גאים להשתמש בהם ומרגישים שהם מייצגים אותנו על הצד הטוב ביותר.


אני ממליצה בחום לכל ארגון לעבוד איתך, ליהנות משילוב מיוחד של מקצוענות, יצירתיות ומחויבות לדרך המשותפת."

בברכה

ורדה שוהם,

מנכ"לית אמ"ן

blog logo design.2.jpg

עיצוב לוגו 


כדי להבין את התהליך של עיצוב לוגו, נבין קודם מהו לוגו. 

לוגו הוא ביטוי גרפי שמאגד בתוכו את כל החלומות, החזון, האישיות של החברה והאישיות של בעליה. הוא מתחשב בכל הפרמטרים העסקיים, השיווקיים והרגשיים. 


לוגו ישדר את מה שאתם רוצים לשדר דרך הצורניות, הצבעים, הפונט ושם החברה. 
הוא יכול לשדר יוקרתיות, עסקיות או פשטות. הוא יכול לשדר לעסקים בחו"ל והוא יכול להיות מקומי ולנישה מאוד מסוימת.
אתם בוחרים מה אתם רוצים לשדר דרך הלוגו. 


הנה כמה מאפיינים שיכולים לעזור וחשוב שיעלו על הדף לפני העיצוב 

 

  • מי הם לקוחות הקצה אליהם אתם פונים

  • האם הלוגו יהיה באנגלית או בעברית, או בשתי השפות

  • מה אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם? ביטחון, יציבות, חוזק, גמישות, גיוון 

  • מה הייחודיות בשירות שלכם לעומת המתחרים 

  • מה הערך העיקרי בשירות שלכם וכיצד אתם עוזרים ללקוחות שלכם

  • איך אתם רוצים להיות מיוצבים לעומת המתחרים שלכם

  • מה מאפיין את האישיות של החברה    

  • מה הם ערוצי השיווק שלכם 

לוגו הוא לא רק צורה גרפית, אלא מעבר לכך. ללוגו יש אמירה, הוא מייצב אתכם בשוק תחרותי, הוא מאפיין אתכם באופן ייחודי ומשדר את החוזקות שלכם. 

כאשר עושים את התשאול המקדים ומאפיינים את החברה, אתם תהיו מחוברים ללוגו ולקוו העיצובי.
ללוגו תהיה משמעות עבורכם מעבר לרעיון הגרפי והוא ילווה אתכם לאורך זמן. 

חלק בלתי ניפרד מהלוגו הוא השם שלו

לשם יש משמעות ויש לו חלק בעיצוב. 
כדאי ליצור שם ולא להשתמש בשם פרטי, או מספר כלשהו, אלו "שמות" שאין להם משמעות ערכית ולכן לא יעבירו מסר ייחודי ולא יהוו השראה בעיצוב הלוגו. 

ניתן להיעזר באיש תוכן / קופירייטר בבחירת השם, לחילופין עשו סיעור מוחות בתוך החברה לקבלת החלטה.
בנוסף מומלץ להוסיף סלוגן נילווה שיופיע בתוצרים הגרפים. 

אם אתם לקראת שינוי מיצוב החברה או בהקמת חברה חדשה / חברת בת 
מוזמנים ליצור קשר ואשמח ללוות אתכם ולעצב עבורכם את לוגו וחזות עסקית איכותית וייחודית.


לפרטים והתייעצות:

עופרה | 050-2112366ofradesign@inter.net.il
 

man.png
bottom of page