top of page

אגודת אמ"ן

"אחרי למעלה מ- 8 שנות עבודה משותפת,
אנחנו שמחות לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על שיתוף הפעולה, על העבודה היצירתית והמקצועית, על היד המכוונת בתחומך,
על הרגישות, העדינות ועל הגמישות והנכונות למצוא פתרונות לכל אתגר.


ליווית אותנו בשנים אלו בעשייה רבה ומגוונת. החל מיצירת מיתוג חדש לעמותה, דרך עיצוב והפקה של מגזינים איכותיים רבים ועד
לעיצוב החומרים השיווקיים של העמותה.


בכל פרויקט שבו את לוקחת חלק אנחנו מרגישים את המעורבות שלך, את האכפתיות, את הרצון לדייק וליצור עבורנו את התוצר הטוב ביותר, ובאמת התוצרים משרתים אותנו לאורך שנים, מסייעים לנו לספר את סיפור העמותה ולהעביר את המסרים שלה, ואנחנו גאים להשתמש בהם ומרגישים שהם מייצגים אותנו על הצד הטוב ביותר.


אני ממליצה בחום לכל ארגון לעבוד איתך, ליהנות משילוב מיוחד של מקצוענות, יצירתיות ומחויבות לדרך המשותפת."

בברכה

ורדה שוהם,

מנכ"לית אמ"ן

blog business visuality.jpg

הערך והתועלת בעיצוב תדמית עסקית - אישיות בעיצוב

השאיפה והמטרה של "אישיות בעיצוב" היא שתהיו מחוברים לתדמית העסקית שלכם, שתהיה לה משמעות עבורכם, תאמינו בה ותהיו קשורים אליה בפן הרגשי, העסקי והשיווקי.

הערך שיש בכך יישרת אתכם לאורך זמן, ינסוך ביטחון בלקוחות שלכם ויעביר ווייב של יציבות ואמון.

הערכים והחזון שעומדים מאחרי "אישיות בעיצוב" הם השילוב של אישיות בעלי החברה, אישיות החברה עצמה, הערכים שלה ודרכי השיווק שלה.

השאיפה והמטרה של אישיות בעיצוב לדייק אתכם דרך עיצוב התדמית העסקית.

לפיכך בתהליך העבודה כדאי לתת תשומת לב למספר נקודות שהן אבני דרך ויהוו עבורכם חידוד ודיוק בזהות העסקית
של החברה.

הכרת האנשים שעומדים מאחרי החברה

  • מאיפה החברה צמחה?

  • מדוע הקימו את החברה?

  • איך החברה עוזרת ללקוחות שלה?

  • מה הם ערכי השירותים ללקוחות?

  • אילו תהלכים החברה עושה עם הלקוחות שלה?

 

// ההתייחסות היא לאישיות של האנשים שעומדים שמאחורי החברה והארגון ולא רק החברה עצמה

// התייחסות לחברה כאל יהלום, הגשמה של משהו עבור בעליה

// תוך כדי עבודת העיצוב החברה מקבלת תובנות לגבי הזהות של החברה

// בוחנים ביחד את הזהות העסקית, השם, הסלוגן וכו' ומדייקים אותם כחלק מהתהליך

תוצאות ותועלות בעיצוב תדמית עסקית:

  • תהליך העבודה נעשה עם הבנה שיווקית

  • מייצרים את הקשר בין השם של החברה, החברה עצמה, בעליה והלקוחות דרך עיצוב הלוגו

  • הצגת החברה בצורה מרומזת ועם זאת מובנת ללקוחות

  • הכרת החברה "לעולם" דרך עיצוב התדמית העסקית

  • העברת האישיות של החברה ושל בעליה אל הלקוח באמצעים חזותיים

  • הלקוחות יכולים להתחבר אל החברה ברמה יותר אישית וערכית

  • יצירת עיצוב משלים לתהליך השיווקי – החברה "מדברת" בשפה אחידה

  • המסר השיווקי מתחדד בעקבות תהליך העבודה והתוצאה שלו

  • התוצאה משקפת את האישיות האישית והעסקית של בעלי החברה, ועונה על הצרכים השיווקיים שהועלו בתהליך

  • התדמית העסקית מושכת את הלקוחות המתאימים לחברה, וגורמת להם לזכור את החברה טוב יותר

  • הדגשת הייחודיות של החברה ושירותיה

  • התוצאה שמתקבלת היא חזות וויזואלית שמשקפת הכי קרוב ומדויק את אישיות החברה ובעליה


לפרטים והתייעצות:

עופרה | 050-2112366ofradesign@inter.net.il
 

man.png
bottom of page