top of page

אגודת אמ"ן

"אחרי למעלה מ- 8 שנות עבודה משותפת,
אנחנו שמחות לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על שיתוף הפעולה, על העבודה היצירתית והמקצועית, על היד המכוונת בתחומך,
על הרגישות, העדינות ועל הגמישות והנכונות למצוא פתרונות לכל אתגר.


ליווית אותנו בשנים אלו בעשייה רבה ומגוונת. החל מיצירת מיתוג חדש לעמותה, דרך עיצוב והפקה של מגזינים איכותיים רבים ועד
לעיצוב החומרים השיווקיים של העמותה.


בכל פרויקט שבו את לוקחת חלק אנחנו מרגישים את המעורבות שלך, את האכפתיות, את הרצון לדייק וליצור עבורנו את התוצר הטוב ביותר, ובאמת התוצרים משרתים אותנו לאורך שנים, מסייעים לנו לספר את סיפור העמותה ולהעביר את המסרים שלה, ואנחנו גאים להשתמש בהם ומרגישים שהם מייצגים אותנו על הצד הטוב ביותר.


אני ממליצה בחום לכל ארגון לעבוד איתך, ליהנות משילוב מיוחד של מקצוענות, יצירתיות ומחויבות לדרך המשותפת."

בברכה

ורדה שוהם,

מנכ"לית אמ"ן

business visuality.jpg

עדכון תדמית עסקית


חברות ועסקים בתחילת הדרך עיצבו את הפריטים הגרפיים הבסיסיים ביותר כגון: לוגו, ניירת עסקית, אתר פשוט. עם השנים החברה גדלה, התפתחה ועברה שינויים בתוך הארגון ומחוצה לו.
קהל הלקוחות גדל, סל המוצרים נהיה מגוון יותר ותהליכי השיווק השתנו. 


התאמת הקו העיצובי לחברה כיום, מדייקת את המסרים החדשים, פונה לקהלים החדשים ועומדת בקוו אחד עם מיצוב החברה בזמן הנוכחי.  בדרך זו החברה מעבירה מסר של ריענון, מודרניות, התפתחות והתאמה ללקוחותיה החדשים. 
החזות העסקית החדשה, תעורר סקרנות, תמשוך תשומת לב ותמוצב באופן שונה וייחודי מהמתחרים בשוק.


עדכון החזות הוויזואלית על כל מוצריה הגרפיים, הוא מהלך שיווקי לכל דבר ומהווה דרך נוספת להעברת מסרים חדשים
פרסום והצגת החברה באור חדש.


לצורך עדכון התדמית העסקית יש לבצע מס' מהלכים מהותיים 
א.    לעדכן ולשכתב את התכנים באופן מקצועי – התכנים הם חלק הכרחי לפני העיצוב הגרפי
ב.    צילומים עדכניים ומקצועיים. במידה ואין מוצרים לצלם, יש לרכוש תמונות חדשות בעזרתו של המעצב הגרפי
ג.    דיוק הקהלים אליהם פונים – העיצוב והתכנים יהיו ממוקדים לקהלים ספציפיים 
ד.    רשימת תהליכי וערוצי השיווק החדשים על מנת לעצב את הפריטים בפורמטים המתאים 

התדמית העסקית החדשה תשרת אתכם להמשך הדרך ותיפתח אפשרויות נוספות
להצגת החברה ולמהלכי שיווק אפקטיביים.  

א.    היא תמשוך את הקהלים אליהם אתם מכוונים 
ב.    תציג את המוצרים שלכם באופן מקצועי ומרשים 
ג.    תמצב אתכם באופן ייחודי בהשוואה למתחרים שלכם בשוק 


תהליך עדכון החזות הוויזואלית נעשה בהדרגה 
1.    עדכון לוגו החברה 
2.    עדכון הניירת העסקית שיוצאת לספקים ולקוחות 
3.    עדכון החומרים הפרסומיים במדיות השונות ולדפוס 
4.    עדכון אתר החברה


תדמית עסקית חדשה, מעבירה מסרים של חדשנות, קידמה והתרחבות. החזות הוויזואלית מדברת את השפה החדשה של החברה, מציגה אתכם באור חדש ומאפשרת לקהלים החדשים לפנות אליכם. החזות הוויזואלית החדשה תפקיד משמעותי בהצגת החברה, באווירה ובאנרגיה שהיא מעבירה. היא תעורר עניין, תשדר יציבות, חוזקה והתפתחות בשוק תחרותי. 


אם הגעתם לשלב הזה והחלטתם להתחדש בתדמית עסקית איכותית ואפקטיבית,
מוזמנים ליצור קשר.  

לפרטים והתייעצות:

עופרה | 050-2112366ofradesign@inter.net.il
 

man.png
bottom of page